neljapäev, august 31, 2006

kolmapäev, 30. august 2006. a.... juba...Mäletan selget eelmist aastat... Kuidas mulle ei meeldi augusti lõpud....aga siin ei saa arugi, et oleks suve lõpp ja mingi vastik sügis hakkaks lähenema... Eks siin vaikselt ikka jahedamaks läheb, aga see on ikka päris suvi. Tegelikult on palav.. Näiteks kaks viimast päeva.... Samas, juuliga võrrelda ei anna.... Loodan siis, et kuumad ilmad säilivad siin kauem....

Tänasest tööpäevast pole miskit rääkida. Süvenenud tööse nii, et ei märka süüa ega netti isegi kohalikku AIESECi yahoogroupp’i minna.....Aga siis oled ise süüdi, et ei tea, mis õhtul toimub... Ja kus....Sest rickshawjuhid oskavad sõita vaid kuulsate kohtade järgi ja siis otsese juhatuse alusel... et paremale ja vasakule ja siis otse ja paremale...Nii tuleb kõik aadressid kirja panna. Ega siin tegelikult majade numbreid polegi..... Ja tänava nimi on kogu linnaosal.....
Nii et tegin siis tööd ja tööd ja nina arvutis jätkub homme sama aktiivselt....

Õhtul oli meil jälle traineerdinner..... Uusi tulijaid eriti polnudki. Meie maja kolm uut plikat, siis see must kutt kuskilt Edela-Aafrikast.... Ja üllatus-üllatus... Veel üks must kutt samast kandist, Nigeeriast. No mul natuke kõhe küll, et kuidas ma teda usaldan, sest Seth on rääkinud palju jutte neist ja ütles, et nigeerlasi usaldada ei tohi..... Aga jah, Seth, kes minu pikkune, on nende kõrval ikka tibatilluke ja nii hele kui hele....
Ja siis oli mingi jaapani poiss ka.....
Üldiselt oli täna igav... Aga kohtasin taas Gathyjat,Portugali tüdrukut, keda kohtasin Mochas oma siinoleku teisel õhtul. Jube armas ja sõbralik tüdruk oli... Vahepeal pole aga teda kordagi näinud. Nüüd oli ta tagasi.. Vahepeal reisis, ja siis pidavat olema tal igal õhtul Ajur Veda kursused... Aga ta on tõesti väga tore inimene. Super! Ja ta organiseerib meile oma firma kaudu reisi Samoni, mis on Jaipurist Pakistani poole.... teel kõrbesse. Seal saame siis nii kaamelisõitu kui india sööke ja tantse ja ehitisi ja kultuure ja riideid...... Kõik koos minnes on see kindlasti ka odavam ja lõbusam. Ma olen ikka jube inimene.. Tüütun alati ära sellest, kui pean liiga kaua ühtede inimestega koos olema.. Mis ei tähenda, et midagi halba oleks, aga mul on vaja vaheldust. Suure seltskonnaga on see võimalus olemas....
Pea iga päev mõtlen Himaalja peale, aga ma ei usu üldse, et ma saaks enne messi vabasid päevi nii palju korraga võtta... Me oleme niigi ajahädas., ja kuigi õiguse järgi peaks ma oma vabad päevad saama tagantjärgi korraga nüüd välja võtta, ei julge ma nii ajakohatu jutuga üldse ülemuse juurde minna. Peale messi aga võib juba külm olla...See tähendab, et et ei saa minna.. Loodame, et mitte... Et saan ikka ära käia.. Muiu mu süda küll rahu ei anna....

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

vaja kontrollida:)

7:34 PM  

Postita kommentaar

<< Home