reede, august 25, 2006

Teispäev, 22. aug. 06. a.
Millest siis täna rääkida? Alati on esmaspäev-teisipäev sellised päevad, mil miskit erilist ei sünni..Aga samas hea ka, siis mulle tuleb pähe jälle niisama Indiast kirjutada.....
Eile, mis ma veel eile tegin...? Aa, Yogakshi teatas eile hommikul õnnelikult, et talle organiseeritud peigmehekandidaat pidi olema superilus... Ja temagi elab taas Ameerikas.... No ju talle siis otsiti sellist meest, kes ta siit minema viiks.. Aga ikak hindu, nagu eelminegi... Nüüd siis vaja veel, et kutile ka ta pilt meeldiks.. Ja siis läheb helistamiseks.. Ja kui jutt ka sobib, siis pulmakellad.... Aga mine tea, äkki Yogakshi pilt ei sobigi.. Pealegi, pidavat poiss pikk olema – umbes 170cm( :D jube pikk küll.......) ja Yogakshi muretseb, kas kuti jaoks ta äkki liiga väike... Ta on selline piskie, kaenla alla mulle ja kaalub 41 kg.
Mis muud? Aliva teatas täna ülemusele, et lahkub töölt. Ülemus oli endast väljas... Edasi ei tea, Aliva lubas õhtul mulle helistada, et siis saab rahus rääkida.....
Tööl juhtus olema aktiivne disainimise tööpäev. Ma päris rahul. Sain esimesed enda näidised tikkimisse viidud.... Ja disainisin veel ühe keeruka trükidisiani. Homme vaja paar detaili muuta ja siis läheb raami tegemisse, samal ajal mõtleme me välja värvimaailmad....
Aga jah, ma olen õnnelik. Töö hakkab sujuma ja ma iga päevaga aina tegusam ja kodusem. Homme pidin palga ka kätte saama ja AIESECI viitsepresidet pidi minema mu bossiga jutuajamisele teemal raha, vabad päevad ja minu arvuti..... Sest jah, ma ikka veel kasutan Aliva arvutit, mis nüüd juba minu omaks kutsutakse... Monika ja Aliva käivad üldarvutit kasutamas ja Yogakshi lunib teiste käest nii 10 minuti kaupa kasutusaega....

Aga jah, ma olen rahul, ma disainin, näen tulemust, suudan muuta oma oskusi vastavalt firmale, ja isegi ülemus leiab minu jaoks aega.... Saaks veel selle vabade päevade asja korda...
Nii mis veel? Hommikul ärkasin varem üles, et oma jutuke ehk lõpetada.. No te ei kujtuagi ette, kui palju aega nõuab nende juttude kirjutamine... Ja ku aeganõudev on fotode laadimine blogisse: kui nett katkeb kogu aeg kasvõi sekundiks, tuleb uuesti google’isse logida, siis seaalt edasi oma blogisse, siis India blogilehekülg, siis lisamise lehekülg, siis foto lisamise lehekülg, siis jälle salasõnad... Ja kui mingi hetk korrakski net kaob, siis mul vaja jälle kõik algusest peale teha.. Ja net on aeglane.. Seetõttu ma msn-is üldse pole.. Et kui tahan blogisse miskit panna, ja siis veel kontrollida oma 3 meiliaadressi üle... siis lihtsalt ei saa. Ühte asja annab korraga teha.. Ja kui siis veel tööasju netist otsida...... Ja veel hullem on diasinimine, siis peavad kõik muud programmid kinni olema....

Noh, ärkasin siis varem ülesse, aga vannitoa uksel kohtasin Swatit. Tema tuba läheb läbi vannitoa...Kummaline jah... Ja iga kord tuleb mõlemad uksed sulgeda... Kui ta seal läbi ei pääse, sest keegi on vannitoa hõivanud, siis on tal ka tagauks, mis viib ümberkäiguga maja sisse tagasi. Mul on ka see uks.. See oleks nagu kitsas rõdu, mis ümber poole maja jookseb... Aga jah, Swati küsis töö kohta ja siis ma rääkisin... Ja siis küsis Anu ja Kätlini kohta.. Anu Rajamae pidava olema india nimi. Swati tahtis teada, kas Anu on hindu.. Ei, Anu on Rajamäe ja meil pole „jott” mingi „dz”.... No ja siis ma pidin kirjeldama Anu ja Kärtlinit.. Ja siis mainis Swati, et oli arvanud alati, et ma olen mingi tõsinie inimene, aga kui ta mind esimest korda nägi, siis ei viinud mind ja mu eelnevat hoiakut kokku. Noh, olen ja üsna tõsine ja nõuan täpsust, kui asi puudutab tööd... (Ja seda nõudsin ma ka neilt, aga nad ei suutnud kuidagi seda täita... Nüüd tean, et see on kõikide hindude viga....) Vabal ajal mitte.. Nii et jutlesime seni, kuni Flavio oma uniste silmadega, mis kinni veel olid, vannituppa maandus... Ma pidin ta välja viskama... Aga õnneks ei sain lõpuks ka ise pesema.. Ja pärast läks teile jutukese kijutamisega kiireks...
Mis siis Flaviost? Temalt oli eile küsitud bussis, kas ma olen ta naine... Ta oli muidugi kiitnud jutule takka... Jah, naljakad mõtted hindudel.. Aga loomulikult on targem takka kiita. Siis vähemalt enam edasi ei uurita...
Aga minult küsis kontrolör eile bussis, kas ma olen üliõpilane, ja müüs mulle 1 ruupia võrra odavama pileti..... a
Ja siis üks kunstitudeng tänavalt tahtis mulle giid olla, millest keeldusin, seswt ma oskan kõll ise kojhu minna... lausa kasutan tavalist bussi...
Ja siis üks teine kutt hiljem jalutaski minuga niisama kaasa. Tegelt tahtis teada, kas ma olen Indiast (Mis see küll tähendab? ). Vastasin, et ma pole hindu, aga jah, ma Indias... Ja siis uuris, miks ma hindude riideid kannan... no ja nii edasi... Aga jah, ma otsustasin eile peale tööd natuke maailma uurida ja tulin üks peatus varem maha, et proovida, kust kaudu koju saab.. No et natuke rohkem aimata seda kanti.. Mõnus oli. Tee tuli kokku sama pikk, aga Need tänavad olid tühjad ja seega saab vabamalt liikuma – ei pea kogu aeg valvel olema, et keegi alla ajama ei hakka. Ja tänavad olid ka puhtamad... Aga noh, ostm pean ikka oma kodutänavalt...... See on suur turutänav.....

Ja ausalt öelda polegi mul teile muud kirjutada... Õnneks tuleb õhtusöögi aeg peale....

Söögiaeg sain teada, et ma saan pooled laupäevad vabaks, ja mis ma messi aeg üle teen, need päevad saan hiljem tagasi. Nii et jah, saan reisida. Ja iga nädal ei tahagi siit minema.. Väsitav on see reisimine tegelikult. Pärast oled mitu päeva nagu laip... Ja siis tulevad kohe jälle igasugused õhtused koosolemised... Ja millalgi peaks õppima kah nagu ja pesu pesema....
Nii et jah, kes ikka tahtis ja planeeris, ja kes nüüd nagu äkki avastab, et selle aasta jooksul tahaks veel Indiasse tulla, siis andke teada, mis ajal. Ma saan siis oma vabu päevi planeerida pikemaks sõiduks kuhugi... Aga nagu ma olen, jälle see täpsuse tagaajaja, siis ma tahaks seda ette teada, sest kui nagu spontaanseks minemiseks läheb, siis ma võibolla ei saagi minema... Või kui keegi pole oma soovist ja reisisuunast teada andnud, siis ma lihtsalt reisin siin koos välismaalastega need reisid... Himaalaja (10 päeva ehk siis kaks nädalavahetust ja nende vahelised päevad) peaks kõige varem ette võtma, sest öösiti on seal ikka külmem...ja siinne suvi hakkab läbi saama... Ja siis Pakistani piiri ääres asuv Jaisemer oma kõrbega (reede õhtu kuni esmaspäeva hommik)... ja teine suur ettevõtmine oleks Goa. See pidi väga ilus ja turistilik olema... Tõeline paradiis Lõuna-Indias ookeani kaldal... Sinna peaks ka 10 päeva planeerima, aga kuna see on soe koht, siis võib sinna kasvõi detsembris minna.... Pelaegi, praegu ongi ohtlik –igasugu orkaanid võivad mousooni aeg ringi liikuda..
Aga jaa, kes tahaks Himaalajasse, see andku teada, muidu jäävad vaid väiksemad sõidud minuga... Udaipur ja Japur pidid ka ilusad olema.... Neile piisab jälle reede õhtust kuni esmaspäeva hommikuni. Pushkari teen ma ise lähimal ajal ära, see on ühe päeva retk...Pidi olema väga vinge shoppingukoht. Isegi minu firma reklaamib Pushkari turu pealt ostetud riideid oma kollektsiooni osana...
No ja Mumbaid ja Delhi saan ma siis koos firmaga ära näha.... Mumbai üle olen küll õnnelik. See on ka kauge koht, pea 1900km....., ise sinna ei jõuaks... Aga samas on see India kõige võimsaim linn... Kolgata jääb kahjuks ära....
Ja siis võiks veel päevaks minna kuhugi loodusparki elevante ja tiigreid vaatama... Loodame, et maod on peitu pandud....

Ok, ma nüüd Flavio ja Lisaga MR. Beansi... See on üks vingemaid ajaveetmiskohti siin..