esmaspäev, august 21, 2006

laupäev, 19.august

Jaa, eilsest hakkas mul juba uus kuu jooksma siin. Ja tänasest hakkas jooksma 5.nädal tööl...
Ja just nüüd siis toimus midagi. Nimelt peale kella 4 kutsuti mind Sunita kabinetti nagu lubatud. Ja esimene tund selgitas Sunita mulle muude tegemiste – allkirjade panemise igale poole- vahele, miks tal polnud aega minuga tegelda, ja et kõik on tema süü, et mul tööd polnud korralikult. Et tal oli palju tööd, ja et tegelikult ta noorem õde sünnitas ja laps oli algul siis seal kastis ja et siis nüõd on tal ikka auk südames, ja seetõttu on palju arstilkäimist jne. No see kast...ma arvan siis, et oli enneaegne sünnitus..... Mis muu kast saab see olla...
Kui Sunita ära käis vahepeal, siis tegid kõik mulle nägusid... Nimelt on ta kabinet klaasseintega igast küljest... Ja nii kõik siis mulle nägusid tegidki... Lõpuks saab Krõõt tööd...
Rõõmunägusid ikka...:)
Ja siis hiljem kutsuti ka Yogakshi ja me läksime showroomi disainima. Showroom on selle maja ilusaid koht ja tõepoolest ilus... Ja seal on suur laud ja üldse üsna mõnus.. Kui veel teed ja pähkleid katuuakse...ja kõik fantastiliselt muinasjutulised ja ilusad asjad on ümber... Aga nii sai poole viiest pool üheksa... Isegi suur ülemus käis küsimas, et kas Krõõdale liiga ei tehta, aga Sunita vastas minu eest, et Krõõt naudib disainimist... Aga jah, pool üheksa läbi teatasin ma, et ma enam ei saa...Mul kell 10 läheb buss Agrale... Yogaksil isa ootas üle tunni maja ees... Yogakshi aga ei julgenud lõpetada... Noh, selle eest sain tema autoga koju... Siis teenritelt nurusin veel õhtusööki... Siis peapesu, nüüd kiire jutuke...ja siis bussile. Kott oli õnneks pakitud...
Aa, Mr. Katta käest sain mingit üsna söödavat magusat asja.. Mingid valged pallikesed olid kokku kleepunud suuremateks pallideks ja nii siis saigi neid süüa... Nagu pisikesed lumekuulid... Maitselt natuke meie Maiuse moodi... Ja siis käis mingi mees, kes vist väga usklik meil, mingi lambikesega elavat tuld meile pakkumas... Tuli siis pihud tule peale panna ja siis oma otsaette jälle käed tõsta. Ma tegin vaid korra, aga teised 3 korda... No üldse siin hommikuti pakutakse kraami, mis templist saadud.. Mingit söödavat puru või siis maiust... Üleeile sain puuvilla lõhnaõliga, mis tuli kehale määrida ja täna tõi see vanamees, kes minust jubedalt sisse võetud ((ma ei tea, miks ma alati neile vanameestele meeldin. Ju ma olen siis lapselapse moodi vist), see, kes inglise keelt ei räägi, liigutab igal hommikul hääletult suud ja siis tekib vaikus, ja kui ma ei vasta, siis küsib „FINE?”, ja siis ma vastan, et „Yes”......) mulle pisikese kreeka pähkli suuruse kookose. Jälle templist. Pidi mulle õnne tooma. Lubas siis hoida alles.... Kuigi jah, kõik naeravad, et ta otsib põhjust.. Kord toob kommi, siis teatab mõnest sündmusest, siis küsib, kas mul kilekotti pole laenata.... Küsib tähendab seda ikka, et teised peavad ta juttu vahendama....

Ja disain läheb esmaspäeval edasi. Yogaksi ja Sunita rääkisid mingi disainipoe külastamisest esmaspäeva hommikul kell 11. Loodan, et mind võetakse ka kaasa, ja ma saan ikka aimu sellest, et Indias ka disainipoode on...

Aga jah, mul on nüüd esmaspäeva hommikuks tööd.. Sellist materjaalset... Näidiste tellimine ... Tikandid..ületrükid...tepingud, pärlid.....

Aa, ja Swati teatas, et jälle olevat buddysid vahetatud, ja ta pole enam mu buddy.. Ta pole enam kellegi buddy ja ta ei tea, miks.. Ma ei teagi, eks siis nüüd mu buddy on....

Aga nüüd siis Agrale ja Taj Mahali vaatama... 6 tundi bussisõitu ja päikesetõusuks siis seal.....