reede, august 18, 2006

neljapäev, 17. august 2006. a.

Minu tööpäev.... Tavaline, normaalne... Aga net on ikka veel nii aeglane, et piltide laadimine blogisse on nii vaevaline....
Tööst aga nii palju, et vähemasti hakkab mul tööd ka mujalt tekkima. Inimesed on mu omaks võtnud ja tulevad abipalvetega otse minu juurde... Jumal tänatud, siis on mul vähemasti rohkem teha....
Ja päeva lõpus palusin, et kui Yogakshi Sunita juurde läheb, räägiks ta ka minu probleemidest... Yogaksi arvas, et parem on, kui ma üles kirjutan... Kirjutasingi... Ja mingi aja pärast tuli Sumit, ja ütles, et tal vaja minuga rääkida. Viis mu manageri kabinetti, pani ukse kinni ja ütles, et mul pidavat probleeme olema.... Ei tea, mis ta sellega mõtles, aga jah, ma ladusin oma arvutiprobleemi lagedale, siis seda, et ma tahaks õigel ajal palka saada... No see polnud probleem, aga eelteade.. Ja siis see ka, et kas ma ikka saan vähemasti pooled laupäevad vabaks nagu lubatud.... Palgaga jah nii, et palgapäeval mulle ei antud raha ja nüüd lugu selline, et tahavad alles mulle uuel palgapäeval pooleteise kuu raha siis anda. No ma ütlesin, et äkki mul ikkagi mingit osa ennem vaja, et mul vaja üür maksta... Nii et vaatame, läbirääkimised Swati emaga, ja kui ta ikka tahab raha kohe, siis ma omast taskust küll maksma ei hakka.... Aga noh, see ei pidavat firmale probleem olema... Ka arvuti on lõpuks ikkagi organiseerimisel., Ja ausalt kohe uus arvuti...
Aga nad ütlesid, et nad ei tea midagi vabadest päevadest ja see on AIESEC’i vusserdis ja ma ei saa neid päevi... Ma ütlesin, et ma ehk ei tahagi vabasid laupäevi, aga siis see-eest mõnel korral pikemalt vabu päevi...Keeldusid...Hiljem ütlesid, et ehk kui on pikemad pühad, siis saan mõne päeva sinna juurde vabaks.... No hea seegi, aga ma pole ikka rahul, mul oli teine lubadus ja mulle ei meeldi see. Pean Swatiga rääkima. Lisaks, ütlesid, et mul tuleb mõnikord ka pühapäevad tööl olla, ja ma pean aru saama, et see on India... Ei meeldi see mulle

Ja siis see, et kui ma tahan, et Sunita minuga räägiks ja juhtnööre annaks, pean ma jääma peale tööd, sest tal pole kunagi enne aega. See ka mulle ei meeldi. Ma ei pea oma vaba aega talle kinkima. Tema tuleb ju poolest päevast tööle, aga ma pean hommikust olema.. Nii et ei, küll ma mõtlen miskit välja.. Swati panen läbirääkima, ja teiseks, siis lihtsalt hakkan esmaspäeviti hiljem tööle minema, sest tulen reisidelt alles siis tagasi... Muudel päevadel pole vahet, sest ma kodus nii kui nii hommikuti pikemalt olla ei taha ja tahaks just varem peale hakata.....
Nii et jah, mul mure... Samas olen kindel, et sellele on lahendus. Kui ei, siis jah, hilisemad esmaspäeva hommikud ja küsin raha juurde....

Ja muud uudist polegi. Koju tulles jälitas jälle see rattarickshaw juht mind... Segane mees. Aga noh, tuleb ettevaatlik olla, mine tea, kuhu sellise hullikese armumine viib. Pärast hakkab päris tõsiselt jälitama.. Pealegi, üsna ebameeldiv on kõndida, kui ta mul ees või kõrval sõidab...
Aga pesumajamees hõiskas mulle ja pakkus Flavio särki....Ei, ma ei ole Flavio naine, ta võib ise oma särgi ära võtta..... .D ükskord üks väike tüdruk jälle arvas, et ma olen tema õde hoopiski.....:D

Täna siis ostsin esimest korda tomateid.. Kusjuures, siin kohalikul tänaval ei pea kauplema, nad tõepoolest annavad sama hinna, mis kohalikule... Hea on vahel ka, et me natuke kõrvalisemas koha elame, kuhu turistid ei satu...

Ja mis muud? Täna siis peole. Panen oma sari selga, sest see on helebeez ja kujult ka natuke kreeka riiete moodi. Nii et olen siis täna Afrodite.....
Uuh, kell on 1.40 ja uus päev. Olen siis peolt tagasi...Jube palav jälle. See on teine kord, kui Oranzis Majas peol oleme, ja mõlemad korrad on olnud lämmatavalt palav ka öösel... Naersime just, et kuigi loodus no ilus, ei saa me kunagi endast teha ilusaid pilte, sest me lihtsalt higistame kogu aeg...nägu leemendab ja juuksed märjad.... Ja ma veel higistan palju vähem kui paljud teised... Hindud ka higistavad, see on sellest, et nad nii vürtsiseid toite söövad...Aga jah, peolt sain siis hunniku fänne juurde. Nimelt kõik india poisid (aieseccarid ikka) olid mu sarist nii vaimustuses....Noja, see india riietus valge naise seljas on vist nende unistus...Igastahes kõik olid sillas ja avaldasid armastust... aktiivsemad ikka nii 20 korda....Jah, ja see sari ajas üsna hästi kostüümirolli ära, kuigi Musta Maja inimesed olid ikka fantastilised oma voodilinades, kunstpuuokstest tehtud pärgades ja tehisrelvadega....

Aga noh, nüüd me siis kodus tagasi.... Ja Stevega jätsin ka hüvasti... Naljakas, Jackie oli ju ka inimene, kellega hästi läbi sain... Ja Lamin Saksamaalt, see tumedamat sorti poiss..., kes alati chillis ja naeratas... Temaga oli ka alati tore... Aga jah, Steve’st ei tahtnud kuidagi lahkuda.... Nii kalli-kalli...ja mina talle ka.....
Jah, tema on musta inimese musternäidis. (Peale selle, et ta on tõepoolest väga must) Nii armas, viisakas, sõbralik, hooliv... Inimene, kellega on alati koos tore olla. Muideks, kuigi ta kodumaa pidi üsna sarnane Indiale olema (Beninist pärit), on ta üks suuremaid kontraste Indiaga... Ütlesk lausa, et genetelen ;)
Jah kalli-kalli Steve. Esimene inimene, kellest tõepoolest kahju oli lahkuda....

Ja uudis siis niipalju, et Swati helistas vahepeal AIESEC’i kohaliku komitee presidendile, ja püütakse see minu vabade päevade asi korda ajada. Ka Swati mäletab väga selgelt, et selline kokkulepe tõepoolest oli....

Aa, ja peol nägin hollandi plikade Himaalaja pilte... Ma pean sinna minema!!!! NII ILUS!!!! Ja parem oleks, mida rutem, sest seal on öösiti juba praegu jahe....


Nuud jälle hommik ja ma tööl.Tekkis üks idee mul, kui tööle tulin. Hakkan koguma india poodide nimesid...
Hetkel on mul meeles kaks nime>
Store of wild vine ja Hello Hansom!


Ja siis veel üks kummaline nähtus tänavalt. Nimelt on olemas selline teenus nagu tänaval helistamine. Selleks istuvad mingid mehed kärude taga ja kärude peal on lauatelefonid, kõrval raamatud, kuhu siis arvatavasit kõne pikkus ja kaugus ära märgitakse... No et maksad ja helistad....Ja mina ei saa aru, kuidas need töötavad, sest kärust kuhugi juhtmeid ei lähe....
Neil pole siin õiget tehnikat ja internetti, aga selline kummaline nähtus töötab hästi.... Nad siin tõepoolest arendavad ja arenevad....:Ddq