laupäev, mai 19, 2007

Aa, ma lubasin, et kui ma siit lahkun, kirjutan nimekirja asjadest, mida ma tegin sii elus esimest korda. Kindlasti on neid rohkem kui mul eal meelde tuleb, aga ma püüan kõik kirja panna.
Järjekord pole tähtsuse vaid meeldetulemise järgi. Nimekiri pole lõplik. Seda tuleb mul täiendada vastavalt sellele, millal mulle jälle midagi meelde tuleb. Uusi asju on olnud palju, aga need on muutunud igapäevasteks ja siis nagu ei näegi enam neid....
1. Sõitsin ise rolleriga
2. Õppisin tingima
3. Rääkisin hindi keelt
4. Sõitsin mootorrattal 3-kesi
5. Sõitsin mootorrattal kinni hoidmata
6. Sõitsin rolleril ühel küljel nagu vanasti daamid hobusel
7. Õppisin selgeks sõnad: A/C, flyover, bybass, filling station, washing room, fan(nii tuulikule kui ka lehvikule), diarrhoea, dairy, cockroach, peacock, geezer, lilo, hammock, mullet
8. Hoidsin käes esmakordselt enamikku vääriskive ning õppisin neid eristama
9. Sain teada, et emerald tähendab smaragdi. Ma just imestasin, miks ma pole kuulnud sellest kuulsast kivist.....
10. Esimesed vääriskividega ehted
11. Käisin tegemas skyclidingut (midagi langevarjuhüppamise ja purilennunduse vahepealset)
12. Nägin vabas looduses delfiine
13. Sõitsin kayakiga mere peal
14. Nägin suuri sisalikke looduses
15. Õppisin india tantse
16. Käisin kõrbes
17. Sõitsin kaameliga
18. Juhtisin ise kaamlit
19. Viskasin ahvid oma köögist välja
20. Sõin (mitte arvestada varasemaid maitsmisi) mangot ja papaiat, india kiivit ja guaavat
21. Ostsin stonefruiti (aga söönud pole siiani, sest see on kõva kui kivi ja ma ei tea, kuidas seda avada)
22. Sõin esimest korda eggplanti, ladyfingerit, mingeid ube, soja ube, paneerjuustu ja lassiet
23. Andsin altkäemaksu
24. Õppisin tuulelohet lennutama(õigesti, see on palju raskem kui mitme nööriga ja suunatav nagu meil on)
25. Olin cheerleader
26. Jõin bang-lassiet ehk marihuaanajooki
27.

1 Comments:

Blogger muus heas said...

:D superlahe nimekiri

5:42 AM  

Postita kommentaar

<< Home