teisipäev, märts 20, 2007

Hei!
Krõõt Nõmmela on hetkel online blogikirjutaja. Päris jutud tulevad hiljem, aga tahtsin lihtsalt öelda, et ma elus ja terve... Et plaan oli mul küll nii 7-ks päevaks Mumbaisse ja Ahmedabadi minna, aga sellest sai hoopis Mumbai-Goa reis ja pikem..... Ja nüüd olen jube-jube pruun, kuigi päevitasin vaid kuskil nii tund päevas.... Ja olin kohe nii pruun vist, et mulle keelduti välismaalase rongipiletit müümast:) Arvati vist, et india naine....:D. Ei noh, tegelt on see jälle see India bürokraatia, mis näitab, et kui väljamaalae on siin üle 6 kuu, siis tähendab see, et ta pole enam väljamaalane, kuigi nahavärv on sama mis ennem ja räägib sama keelt, ja geenid on ka samaks jäänud, ja toob Indiale raha sisse nagu teised väljamaalased....
jah, kujutage ette, ma olen siin olnud üle 8 kuu!!!!!!!

Ja muud ei tahtnudki öelda. Tänan kaarlit palmisaare pildi eest. Väga uhke....Panen oma rohelisele boheemlaseseinale ülesse.
Ja muidugi kõikidele kallid, kes mind sünnipäeval meeles pidasid. Olete kõik armsad ja seda ka, et ma olen õnnelik, et meie maal on elanud nii venelased kui sakslased kui rootslased kui taanlased... Vähemasti oleme segunedes värskendanud verd ja oleme siiani normaalsed ajudega inimesed.... Vaadake ise, mis neist indialastest on saanud 6000 aastaga.... see on sama nagu kuningaperekondadega, et veri läheb pahaks ja inimesed on haiged ja nõrgad.


See-selleks. Tahtsin vaid öelda, et eestlased on lahedad! Vot!!!! Ja blondid poisid on ilusad! ok-ok(muideks, see on indiaväljend....prr, olen jah india naine), ma olen puhkusest ootamatust nii segane, et ajan siin naljajuttu suust välja. ja ärge jälle seda poistejuttu tõsiselt võtke..... Oh teid tõsiseid eestlasi küll. Kogu aeg peab ikka mainitsema ....

Aga tänasest hakkan taas tööle ja kirjutama nii siia kui oma kirjatöösse.....
Kirjutamiseni siis!