neljapäev, märts 08, 2007

Tere!
Head Naistepäeva!
Siin seda küll ei peeta...Isegi poleks meeles olnud, kui vene saite ei vaataks......

Täna siis sõidan Mumbaisse. Tulin veel rahaautomaadist raha võtma, poest juustu(nn juustu) ostama ja siis Leo kaladele süüa andma......

Teate, mis täna juhtus? Ma pean rääkima, muidu järgmiseks korraks on see meelest, sest see käib ikka igapäevaasjade alla.
Öösel nägin unes, et selline hundilaadne koer on mu rõdul. Nagu hunt, aga vähe beezikam ja koeralikum ja näitab kihvu... Naljakas, mõtlesin ma unes, kuidas saab (selline) koer minu rõdule? See on ikka päris kõrgel ja teine tee on läbi minu korteri ju.....

Täna siis köögis porgandeid koorides tundsin ma, et keegi on mu selja taga......Pöörasin ümber ja hundi värvi suur ahv seisis uksel. Kasse ma olen küll 2 korda oma korteris näinud, aga kas son kass....No ma pole mingi kiljuja, aga mingi hääl mul kurgust tuli.......Sest ahvi taga oli veel ahve.... Imekombel sain ma oma tubade osast nad välja ja rõduuksest nii palju kaugemale, et läpaka laualt ära võtta Jumal tänatud, nad polnud midagi läpakaga teinud ja tubadesse polnud ka läinud... Ja mingil ime kombel ei hakanud nad ka mulle hullult vastu..... Tavaliselt käivad nad suure seltskonnaga ja hästi kiirelt üle rõdude ja laamendavad. Suured kurjad ahvid... Aga need olid sellised naljakalt "sõbralikud". Istusid kõik mu katuserennile maha ja ripnesid seal. Siis istusid kohe inimese moodi maha, sirutasid jalgu ja hakkasid varbaid nokkima. Üks väiksem küll võttis suure havisaba poti ja lükkas ümber, nii et pott kildudeks, aga muud pahandust ei teinud... Ja kui ma nendega püüdsin rääkida - selgeks teha, et nad peaks ära minema, siis väiksemad jooksid minu pea kohal oleva katuseservani ja ripendasid end sealt pea alaspid alla.
Noh, igastahes toast sain välja ja läpakas jäi terveks ja ukse sain eestoast ka kinni... Tehku mis tahavad. Ma neid igaks juhuks ei ärrita.....
Aga jah, eelmine nädal oli mingi ahv Leo rõdul kraani lahti keeranud ja see vesi oli uputanud alumiste korruste rõdusid..... Noh, ma üldse ei imestaks, kui and mu kuivavad aluspüksid rõdult võtaks ja need endale jalga tõmbaks......