teisipäev, jaanuar 02, 2007

Ehee! Head uut aastat!

Muud vahepealsed jutud tulevad hiljem. Need on mul oma arvutis ja lisan siis, kui taas wifis olen.
Aga kuna igasugu aastavahetused tuletasid meelde, palju segadust on mul sellega, et ma ei tea teie telefoninumbreid, sest te pole mulle neid peale mu sim-kaardi kaotust ja palvet uuesti saatnud, siis palun veelkord...
Ja sama keeruline pidi olema jutu seest ostida mu aadressi ja telefoninumbrit. Panen need siis siia ametlikult ja selgelt kirja.

Minu aadress Jaipuris:
A-15A, Vijay Path,
Tilak Nagar, Jaipur 302004,
Rajasthan, India

ja mu telefon on(panen siia nii, nagu see kindlasti Eestist helistades toimib sts mitte +-iga vaid 00-dega):
00919982130464

Eesti sim-kaart on mul enamuses ajas telefonis sees pole, aga toimib siiski, ka tulevikus.

Nii et parimat aastat siis!