neljapäev, juuli 20, 2006

Paariks päevaks pannakse mind Swati poole. See on see tüdruk, kes muga kirjutas. Swati elab mitte just ubrikus...ja selle üle olen rõõmus...vähemalt seegi...Kuigi tänav on samuti kruusahunnikuid ja muidu hunnikuid täis...

Maja on selline nagu siin kõik teisedki. Mitmekorruseline, valge, kõikvõimalike rõdudega jne...Aga kole. No maitset neil üldse pole. Koledam isegi kui leedu lossikesed...
Sisehoovis on siingi mootorratas, mopeed ja jalgratas...uksest sisse...kitsas koridor, uks, aga ei, trepist üles, jälle uksed kuhugi...jälle aga trepist üles...ja siin ongi köök-elutuba. Swati pidi magama, sest oli öösel tööl.
Kui Siddharth on pisike kõhna poiss (iseenesest üks ilusamaid, keda ma näinud siin), siis Swati on tugev india tüdruk. Mitte ilus, kaugeltki mitte....Tundub, et temast tuleb võimukas naine....
Sawti ema Aunty on palju kenam. Pikkade mustade juuste ja alati värviliste saridega, punane täpp otsa ees. Tegelikult on neil kõigil punane täpp. Osadel tumepunane, või siis erkpunane või roosakaspunane. Osadel on selle peal veel sinine täpp...ja osad mehed kannava ka seda täppi... Aga ma uurin veel asja. Ee kastisüstem huvitab mind väga...
Siis on neil mees ja naisteener... isa ka, teda näen päev hiljem ja vaid korraks. Eks isa on see, kes raha koju toob. Mingi ärimees vist. Swati töötab aga kuskil kõnekeskuses öösel. Ammerika firmas....

Ja siis elab Swati pool üks itaalia poiss Flabio, siis üks must poiss Lõuna-Aafrika Vabariigist, siis türgi poiss Ohran, siis poola tüdruk Daria, siis peaks olema saksa tüdruk, aga teda ma pole näinud, sest ta on ka moepraktikant siin ja seega osaleb Delhi moeshowl, kuhu ka mina oleks pidanud jõudma, ja siis üks jaapanlanna, kes pidi liikuma nagu vaim....
Ja siis mina, kes ma ajutiselt elan selles akendeta toas maa-all, välisukse kõrval. Tuba on vist suurem kui teistel ja voodis võiks lausa 4 inimest magada.....ja siin on vis ka jahedam kui mujal, aga eks pikkamisi võib siin klaustrofoobia tekkida. Aga eks see ongi ajutiste tuba, kes siis ootava vabanevat tuba ülevapool või sisi kuskil mujal. Mulle näiteks eile Sid ütles, et mind pidi ootma mingi tuba kuskil mujal. Vabanevat 24. juuli. Aga ma ei teagi, kas tahan minna. Mul siin korterikaaslased head sõbrad juba. Lisaks saan süüa õhtuti ja muidu tundub ka ok olevat. Teistel poel söögitegemisvõimalust ja peava alati väljas sööma. Ja elu on kui ühikas....
Aga noh, eks sõltub. Transpordile pidi siin palju kulutama nii aega kui raha, kui elad töökohast kaugel. Ja see uus elukoht oleks lähemal... Nii et kõik sõltub rahast.

Siis on siin internet, aga see arvuti on väga aeglane ja logu ja natsa kahtlane ka. Ma isegi kardan siia mälupulka panna... Ehk saan tööl ikka internetiga arvuti nagu lubati. Siis panen varem valmiskirjutatud jutud blogisse.

Magasin siis esimesel hommikul 8-st kella 14-ni. See on siis nii nagu Eestis oleks olnud 5.30-11.30. Arvutage ise, 2.5 tundi on siin asi ees.... Ja reis kestis mul kokku 24 tundi...

Siis istusin netis, mida mulle siin lahkelt lubati....
Siis tuli türgi poiss...jutustasime mõned tunnid. Kell 7 oli õhtusöök, kus pakuti midagi väga vürtsist ja taimset riisi kõrvale...külm külmkapist võetud kraanivesi kõrvale. Siin majas pidi kõik puhas olema ja nii võib süüa, aga mujal keelati mul inda toitu süüa ja muud kui mineraalvett juua.... Nii et teadke siis, kes plaanib Indiasse tulla.
Ja siin majas on ka dush sooja veega olemas. Kuigi, siin seda soojavett väga nagu poleksi vaja....
Ja igal pool, suured tuulikud või ventilaatorid töötavad...
Ja teenrid vaatavad muudkui Bollywoodi filme või teevad süüa....
Kuskil väga lähedalt sõidavad rongid mööda. Need ei kolise nagu meil..aga teevad kõva vilet...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

4:47 AM  

Postita kommentaar

<< Home